Bank Pekao S.A

logo-bank-pekao

Najważniejsze informacje

Dane adresowe

ul. Grzybowska 53/57, 00-844 Warszawa

Kontakt

+48 (22) 59 12 232 lub 801 365 365

NIP

5260006841

Kod SWIFT / BIC

PKOPPLPW

O banku

Bank Pekao SA (Bank Polska Kasa Opieki) powstał w 1929 roku, a na Giełdzie Papierów Wartościowych jest notowany od 1998 roku. W 1999 roku Bank Peako dołączył do części międzynarodowej grypy UniCredit. To jedna z największych instytucji finansowych, posiadająca oddziały w 17 krajach na świecie. Od 2017 roku zarząd nad bankiem objęły spółki, których kontrolne pakiety akcji są we własności Skarbu Państwa.

Bank Pekao wygrywa wiele wyróżnień i nagród, między innymi był trzykrotnym zdobywcą w Złotego Bankiera w kategorii „karta wielowalutowa”, „płatności mobilne PeoPay” i za „biometryczną metodą uwierzytelniania klientów korporacyjnych”. Jest jednym z największych banków w Polsce – pierwszy pod względem kapitalizacji rynkowej i drugim, co do wielkości aktywów. Instytucja ta obsługuje wszystkich klientów, od osoby indywidualne po te, posiadające przedsiębiorstwa. Ich misją jest prosty i bezpieczny świat finansów. Pragną, aby ich klienci czuli się bezpiecznie, a także nie czuli się przytłoczeni innowacyjnymi usługami, które wprowadzają, więc zawsze starają się zrobić to w łatwy sposób. Służą pomocą oraz radą, chcą być odpowiedzialnymi partnerami swoich klientów w życiu codziennym.

Pekao logowanie

Logowanie do banku Peako nie jest trudne. Wystarczy wykonać kilka kliknięć. Pokierujemy Cię krok po kroku, jak to zrobić.

  1. Wejdź na peako.com.pl.
  2. W prawym górnym rogu kliknij „zaloguj się”.
  3. Wybierz jakim typem klienta jesteś: indywidualnym / przedsiębiorcą czy biznesowym / MŚP / prowadzisz korporację czy może inwestorem.
  4. Po kliknięciu w odpowiedni przycisk zostaniesz przekierowany do strony „logowanie do Peako24”, gdzie będziesz musiał wpisać swój numer klienta lub nazwę użytkownika. Numer klienta znajdziesz ka Karcie Klienta Banku, którą otrzymałeś przy podpisaniu umowy, bądź na samej umowie. Numer użytkownika ustaliłeś sobie sam, gdy otwierałeś stronę poprzez bankowość elektroniczną na stronie internerowej bądź przez aplikację mobilną. Możesz ją podejrzeć lub zmienić wchodząc na swoje konto i przechodząc do ustawień, a następnie zakładki „bezpieczeństwo”.
  5. Gdy wpiszesz te informacje dobrze i przejdziesz dalej, zostaniesz poproszony o wpisanie numeru PIN (pamiętaj, że nie jest to PIN do karty, ani ten sam, którym logujesz się do aplikacji PeoPay! Dostałeś go listownie, SMS-em bądź ustanowiłeś telefonicznie).
  6. Jeśli wszystkie podane przez ciebie dane będą poprawne, zostaniesz zalogowany do strony internetowej banku.

Jeśli chcesz skorzystać z aplikacji mobilnej banku, wystarczy, że:

  1. Pobierzesz z Apple Store bądź z Google Play aplikację „PeoPay”.
  2. Tam wystarczy, że wpiszesz wój numer klienta i hasło do serwisu transakcyjnego.
  3. Wtedy dostaniesz możliwość, aby ustanowić swój PIN do logowania do aplikacji.
  4. Aby zakończyć dodawanie urządzenia, będziesz musiał wysłuchać kodu aktywacyjnego z połączenia przychodzącego, a gdy wpiszesz go poprawnie, aplikacja zostanie prawidłowo zsynchronizowana z Twoim kontem.

Sposoby autoryzacji

W banku Peako możesz wybrać jeden z czterech sposobów autoryzacji:

  • Aplikacja PeoPay – gdy będziesz chciał autoryzować przelew, wyświetli Ci się powiadomienie push w aplikacji PeoPay, które będziesz musiał potwierdzić.
  • Kod SMS – za każdym razem, gdy będziesz chciał potwierdzić jakąś operację, dostaniesz na swój numer telefonu SMS-a z 6 cyfrowym kodem oraz z informacjami zleconej transakcji. Pamiętaj, że bank pobiera opłaty za każdy kod SMS zgodnie z tabelą opłat.
  • PIN w aplikacji mobilnej PeoPay – przy pierwszym logowaniu ustalasz swój kod PIN. Jeśli wybierzesz ten sposób autoryzacji, to gdy będziesz chciał zatwierdzić przelew na telefon, wypłatę z bankomatu czy płatność w sklepie internetowym, będziesz musiał zrobić to właśnie tym kodem PIN.
  • Biometria – opcja ta jest dostępna tylko w telefonach, które posiadają wbudowany czytnik linii papilarnych. Polega na przyłożeniu odcisku palca w celu potwierdzenia swojej tożsamości i tym samym zautoryzowania operacji. Tym sposobem możesz zatwierdzać tylko transakcje do 120 zł.

Infolinia Pekao i dane kontaktowe

Aby skontaktować się z bankiem, możesz skorzystać z infolinii, czynnej 7 dni w tygodniu. W zależności od swoich potrzeb możesz użyć numeru:

  • dla klientów indywidualnych: +48 22 59 12 232 lub 801 365 365
  • dla klientów premium: +48 22 59 12 351 lub 801 351 351
  • dla klientów biznesowych: +48 22 59 12 323 lub 801 666 555
  • dotyczącego obsługi klienta biura maklerskiego: +48 22 591 22 00 lub 800 105 800 (ta infolinia czynna jest tylko w dni robocze od 8:00 do 20:00)
  • przeznaczonego dla bankowości prywatnej: + 48 (22) 591 20 10
  • dla rachunków objętych procesem monitoringu i windykacji: +48 22 591 24 44 lub +48 519 217 880 (ta infolinia czynna jest tylko w dni robocze od 8:00 do 21:00)

Jeśli wolałbyś załatwić sprawy listownie, możesz albo przesłać go na adres swojego oddziału lub do oddziału głównego:

ul. Grzybowska 53/57, 00-844 Warszawa

Peako kod SWIFT / BIC

Każdy bank ma swój własny kod SWIFT nazywany też BIC. Jest to kod służący do indetyfikacji danej placówki finansowej. Usprawnia i automatyzuje przelewy pieniędzy, szczególnie te międzynarodowe. Każda placówka na świecie posiada swój własny, indywidualny kod, który nigdzie nie jest taki sam.

Kod SWIFT / BIC Banku Peako SA:

PKOPPLPW

Numer rachunku IBAN Pekao S.A

IBAN to indywidualny numer konta bankowego, który opisuje właściciela rachunku. Nasz polski numer konta składa się z 26 cyfr. Jedną z części zajmuje indywidualny kod banku.

Identyfikator Banku Peako:

1240

Klienci Pekao S.A dostaną przykładowo taki numer rachunku:

PL 11 1240 0000 0000 0001 2345 6789

Sesje wychodzące i przychodzące

Typ sesji Godziny
Sesje wychodzące8:30 12:30 15:00
Sesje przychodzące11:00 15:00 17:30

Promocje Bank Pekao S.A

Bank organizuje akcje promocyjne skierowane do każdej grupy wiekowej. Jako że posiadają w swojej ofercie konta i osobiste dla dorosłych i studenckie i młodzieżowe, można spotkać tu różnorodność ofert i szansę na dodatkową gotówkę. Jednak każda promocja posiada okres karencji i należy być nowym klientem i nie posiadać konta u nich zazwyczaj dwa lata wstecz.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.